بدترین و بهترین فصل فوتبالی محمد ناصری؛ همزمان در لیگ بیست و سوم!

بدترین و بهترین فصل فوتبالی محمد ناصری؛ همزمان در لیگ بیست و سوم!

پایگاه خبری فوتبالی- ذوب آهن توانست در دیدار مقابل پیکان با نتیجه یک بر صفر، پیروز میدان باشد تا احتمالا دروازه بان پیکان، بدترین فصل فوتبالی زندگی‌اش را تجربه کند.

به گزارش فوتبالی، محمد ناصری، دروازه‌بان 31 ساله پیکان، در بازی امشب مقابل ذوب آهن، برای هشتاد و سومین بار در طول 10 فصل حضور در فوتبال حرفه‌ای، در ترکیب اصلی قرار گرفت. مسابقه‌ای که برای ناصری با شکست تمام شد و او در این بازی، بیست و دومین گل فصل خود را دریافت کرد تا لیگ بیست و سوم، بدترین فصل فوتبالی محمد ناصری لقب بگیرد. دروازه‌بان مشهدی پیکان، در لیگ پانزدهم در طول 23 مسابقه که در ترکیب حضور داشت 21 گل دریافت کرده بود تا کم‌فروغ‌ترین سال فوتبالی‌اش تا پیش از این فصل را داشته باشد. 

ناصری در این فصل علاوه بر رکورد منفی در گل‌های خورده؛ بیشترین کارت زرد در طول یک فصل را نیز گرفته است. او در لیگ شانزدهم و هفدهم، در هر فصل، دو بار با کارت زرد از سمت داور جریمه شده بود در حالی که تا به این جای کار در این فصل 3 بار کارت زرد گرفته است.

از نکات جالب آماری محمد ناصری اما تعداد کلین‌شیت‌های اوست. ناصری با این که تا به این جای فصل در لیگ بیست و سوم، 22 بار دروازه خود را باز شده دیده و بیشترین گل خورده در یک فصل را در دوران حرفه‌ای خود پشت سر می‌گذارد، اما بیشترین کلین‌شیت سال‌های فوتبالی خود را نیز به ثبت رسانده است. او در این فصل 6 بار کلین‌شیت کرده در حالی که در 9 فصل گذشته هرگز نتوانسته بود در طول یک فصل، بیش از 3 بار دروازه خود را بسته نگه دارد. ناصری دو بار آن هم در لیگ شانزدهم و بیست و یکم، هر بار 3 کلین شیت ثبت کرده بود. 

اما ناصری در کل فصل عجیبی را پشت سر می‌گذارد و در نهایت باید دید نتایج سه بازی آخر فصل برای او چگونه رقم میخورد تا بعد از آن بتوانیم بهترین قضاوت را برای این فصلش داشته باشیم. بهترین یا بدترین فصل!

7899