بلینگام و سه گل لحظه آخری که رئال مادرید را نجات داد

بلینگام و سه گل لحظه آخری که رئال مادرید را نجات داد

پایگاه خبری فوتبالی - جود بلینگام در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2023 با رقمی حدود 100 میلیون یورو از بروسیا دورتموند به رئال مادرید پیوست و تا اینجای کار عملکرد بسیار خوب و درخشانی در جمع مادریدی ها داشته است و یک خرید موفق برای رئال مادرید بوده است.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته در هفته اول از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و یونیون برلین در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

تک گل رئال مادرید را در این دیدار جود بلینگام در دقیقه 94 بازی به ثمر رساند. در حقیقت در حالی که بازی داشت با نتیجه تساوی بدون گل تمام می شد، جود بلینگام رئال مادرید را نجات داد و سه امتیاز را برای تیم کارلو آنچلوتی به دست آورد.

بلینگام در این فصل تاکنون سه بار با گل های دقایق پایانی خود رئال مادرید را نجات داده است. او در بازی رئال مادرید مقابل سلتاویگو در هفته سوم لالیگا موفق شد با گلزنی در دقیقه 81، سه امتیاز را برای رئال مادرید به دست بیاورد. رئال مادرید آن بازی را با نتیجه یک بر صفر برد.

بلینگام همچنین در پیروزی دو بر یک رئال مادرید مقابل ختافه در هفته چهارم لالیگا، در دقیقه 95 گلزنی کرد و سه امتیاز را به تیم آنچلوتی داد.

1471