نظر بوفون در مورد شکست سنگین میلان مقابل اینتر

نظر بوفون در مورد شکست سنگین میلان مقابل اینتر

پایگاه خبری فوتبالی- جان لوییجی بوفون گلر افسانه ای فوتبال دنیا در برنامه Supertele شبکه ‌DAZN در مورد مسائل گوناگون فوتبال صحبت کرد

به گزارش فوتبالی ، بوفون در ابتدا در  خصوص دو هم تیمی سابق خود در یوونتوس پل پوگبا و لئوناردو بونوچی گفت: " در مورد پل و لئو نمی توانم چیز زیادی بگویم. وضعیت آنها در تیم برایم عجیب بود زیرا هر دوی آنها و یوونتوس را به خوبی می شناسم. نسبت به دوره حضور من در یوونتوس اکنون همه چیز تغییر کرده و احساس می‌کنم که شرایط با آن زمان یکی نیست. ما باید در مورد این موضوعات حساس به خوبی مطلع باشیم تا در مورد آنها صحبت کنیم. البته نگران نباشید هر هفته یک مورد حاشیه ای در یوونتوس اتفاق می افتد تا  حوصله‌ طرفدارن سر نرود. "

او در ادامه در باره پست مدیر تیم ملی ایتالیا افزود: "این اتفاق خیلی زیبا و هیجان انگیز است. خوشحالم چون رئیس گراوینا، سایر مدیران و همچنین مربی، کادر فنی و بازیکنان از من استقبال خوبی کردند که همدلی درستی بین من و آنها ایجاد شد. درباره بازی با مقدونیه باید بگویم که فراموش نکنیم که در 5 سال گذشته 5 بار مقابل مقدونیه بازی کردیم و  فقط یک بار پیروز شدیم. اگر از تیم ملی با من تماس نمی گرفتند، چند ماه در تعطیلات می ماندم. اما این فرصتی بود که نمی توانستم از دست بدهم. فدراسیون فرصتی که به من داد تا خودم را در نقشی غیر از یک فوتبالیست قرار دهم و این یک تجربه جدید برای من خواهد بود. من باید خودم را وقف کاری کنم که مدتها پیش تصمیم گرفته بودم آن را تحربه کنم و حالا خوشحالم که این شانس به من داده شد"

بوفون در بخش پایانی صحبت های خود درباره دربی میلان گفت:  "میلان سه برد متوالی داشت و به نظر من آنها خوب کار کردند که شخصیت خود را در طول بازی از دست ندادند  با باور خود بازی کردند. اینتر مستحق این پیروزی واضح و قاطعانه بود و تمام جهت گیری بازی به نفع نراتزوری بود. البته باید بگویم تفاوت این دو تیم به اندازه  نتیجه ۵-۱ نبود".

۱۰۰۹