هافبک رئال مادرید حرف آنچلوتی را قبول ندارد!

هافبک رئال مادرید حرف آنچلوتی را قبول ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی - اورلین شوامنی هافبک فرانسوی رئال مادرید گفت که حرف آنچلوتی را در این باره که منچسترسیتی مدعی اصلی لیگ قهرمانان اروپاست، قبول ندارد!

به گزارش فوتبالی، کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی رئال مادرید پیش از بازی مقابل یونیون برلین گفته بود که منچسترسیتی را بخت اصلی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023 می داند چرا که این تیم، فصل گذشته قهرمان اروپا شده و در فصل جاری نیز تغییرات چندانی در ترکیبش نداشته است. شوامنی پس از پیروزی دشوار رئال مادرید مقابل یونیون با این سوال مواجه شد که از نظرش چه تیمی بخت اصلی قهرمانی اروپاست که در جواب گفت:" از نظر من، رئال مادرید بخت اصلی است. آنچلوتی گفته که منچسترسیتی بخت اصلی است؟ پس باید با هم صحبت کنیم (می خندد)."

آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی با این سوال مواجه شد که نظرش در مورد حرفهای شوامنی این بود:" فرقی ندارد که من بگویم که تیمی مدعی است یا نه چرا که این مسئله چیزی را تغییر نمی دهد."

در هر صورت هم سیتی و هم رئال مادرید، شروع لیگ قهرمانان را با پیروزی آغاز کردند. دو تیم به عنوان قهرمان های دو دوره اخیر همچنان از مدعیان اصلی امسال به شمار می روند و باید دید که چه نمایشی در ادامه مسابقات از خود ارائه می دهند.

4125