سوژه شدن نگاه‌های بادیگارد مسی به دست زدن بازیکن سابق آرژانتین به مسی(عکس)

سوژه شدن نگاه‌های بادیگارد مسی به دست زدن بازیکن سابق آرژانتین به مسی(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی به تازگی دیداری با آگوستو فرناندز، هم‌تیمی سابق خودش در تیم ملی آرژانتین داشته است و این دو بازیکن در کنار هم عکس یادگاری گرفته اند.

به گزارش فوتبالی ، آگوستو فرناندز در حال حاضر 37 سال سن دارد. او در سال 2021 از فوتبال حرفه ای خداحافظی کرد. این بازیکن آرژانتینی در آن زمان در کادیز توپ می زد. آگوستو فرناندز بین سال های 2011 تا 2016 در تیم ملی آرژانتین حضور داشته است و در آن سال ها در کنار لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین بازی کرده است. این بازیکن در دوران حرفه ای خود در پست هافبک به میدان می رفت.

نکته جالبی که در عکس یادگاری لئو مسی و آگوستو فرناندز تبدیل به یک سوژه برای کاربران شبکه های اجتماعی شده است، نگاه های بادیگارد مسی به لحظه ای است که آگوستو فرناندز دست خود را روی شانه لیونل مسی می گذارد تا یک عکس صمیمانه با او بگیرد. این بادیگارد مسی به طور کلی به طور ویژه ای حواسش به لیونل مسی هست و در آمریکا همواره از مسی مراقبت می کند اما به نظر می رسد که بیش از حد روی لئو مسی حساس است و در عکس هایی که مسی با دوستانش هم می گیرد به طور مشکوکی نگاه می کند و اصطلاحا به شکل زیر چشمی مراقب مسی است!

1471