خرید جدید بارسلونا و تکرار رکورد مسی در لیگ قهرمانان اروپا

خرید جدید بارسلونا و تکرار رکورد مسی در لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی -  شب گذشته بارسلونا در هفته اول از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با نتیجه پنج بر صفر آنتورپ را در ورزشگاه خانگی خود شکست دهد و به این ترتیب شروعی مقتدرانه در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

به گزارش فوتبالی ، بارسلونا در این بازی یک ستاره ویژه داشت و آن هم ژائو فلیکس بود. ژائو فلیکس که در روز آخر پنجره نقل و انتقالات تابستانی به طور قرضی از اتلتیکو مادرید به بارسلونا پیوست، در بازی مقابل آنتورپ دو گل زد و یک پاس گل داد.

ژائو فلیکس در دقیقه 11 بازی بود که موفق شد گل اول خود را به ثمر برساند. این بازیکن پرتغالی در دقیقه 19 بازی به رابرت لواندوفسکی پاس گل داد و به این ترتیب سازنده گل دوم بارسلونا بود.

ژائو فلیکس اکنون تبدیل به اولین بازیکن بارسلونا پس از لیونل مسی شده است که در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در بیست دقیقه ابتدایی بازی هم گل می زند و هم پاس گل می دهد. لیونل مسی این کار را در بازی بارسلونا مقابل چلسی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2017/18 انجام داده بود. مسی در آن بازی که با پیروزی سه بر صفر بارسا مقابل چلسی همراه شد، در دقیقه سوم بازی گلزنی کرد و در دقیقه بیست بازی به عثمان دمبله پاس گل داد.

1471