خبر خوش مسی به هوادارانش در آمریکا

خبر خوش مسی به هوادارانش در آمریکا

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی در دوران  فوتبالش جامهای زیادی را کسب کرده است که اخیرا هم با اینتر میامی فاتح لیگز کاپ شد و هفته آینده نیز می تواند در مسابقات اوپن کاپ به قهرمانی برسد.

به گزارش فوتبالی، حضور مسی در لیگ آمریکا باعث شده تا نگاه های بیشتری به این لیگ جلب شود. در حقیقت افراد بیشتری ، اشتراک شبکه اپل تی وی را برای تماشای بازیهای لیگ آمریکا خریده اند.  در حقیقت در حالی که تا روز قبل از اولین بازی مسی فقط 6143 نفر  اشتراک را برای تماشای اینترنتی بازیها خریده بودند، در روز اولین بازی مسی، تعداد بینندگان به بیش از 110 هزار نفر افزایش پیدا کرد و با گذر زمان تعداد مشترکان بیشتر و بیشتر شد. 

اپل تی وی که به صورت انحصاری حق پخش بازیهای لیگ آمریکا را در اختیار دارد، از اعضای خود در آمریکا ماهی 6.99 دلار برای تماشای بازیهای لیگ دریافت می کند.  مسی حالا به بهانه بازی بامداد پنجشنبه میان اینتر میامی و تورنتو در پیامی نوشته است: "چهارشنبه (بامداد پنجشنبه) اینتر میامی و تورنتو با هم بازی می کنند و به تلاش برای صعود به پلی آف ادامه می دهیم. حالا می توانید به مدت یک ماه همه بازیهای ما را در شبکه اینترنتی اپل تی وی به صورت رایگان تماشا کنید."

در حقیقت هدف اپل تی وی این است که با این اقدام بتواند مخاطبانش را مجاب کند تا بعد از یک ماه رایگان، به صورت پولی حق عضویت را بخرند.  اینتر میامی در این یک ماه هفت بازی شامل فینال مسابقات اوپن کاپ مقابل هیسوتون دینامو را خواهد داشت. البته لئو  برخی بازیهای اینتر میامی را به علت سفر به اردوی آرژانتین در اواسط مهر برای دو بازی مقابل پاراگوئه و پرو از دست خواهد داد.

4125