فداکاری سرمربی جدید تیم ملی آلمان: قید 16 میلیون یورو را زد

فداکاری سرمربی جدید تیم ملی آلمان: قید 16 میلیون یورو را زد

پایگاه خبری فوتبالی - فدراسیون فوتبال آلمان به نظر می رسد که جانشین هانسی فلیک را پیدا کرده است.

به گزارش فوتبالی، فلیک پس از شکست سنگین مقابل ژاپن در دیداری دوستانه، برکنار شد. حالا بیلد گزارش داده است که یولیان ناگلسمن قرار است که تا یورو 2024 روی نیمکت تیم ملی کشورش بنشیند. در حقیقت او برای این که هدایت تیم ملی آلمان را به عهده بگیرد، فداکاری بزرگی کرده و حدود 16 میلیون یورو ضرر داده است.

در واقع بایرن مونیخ پس از اخراج فلیک باید 20 میلیون یورو به او غرامت می پرداخت اما به شرطی که این مربی تا سال 2026 بدون تیم می ماند. بایرن حالا با ناگلسمن به توافق رسیده تا قراردادش فسخ شود و این مربی قید حقوق معوقه خود را بزند و  با دستمزد چهار میلیون یورو برای یک سال هدایت تیم ملی آلمان را به عهده بگیرد. بدین ترتیب یولیان برای هدایت تیم ملی کشورش فداکاری بزرگی کرده و قید شانزده میلیون یورو را زده است. 

ناگلسمن بر اساس عملکردش در یورو 2024 در مورد اینده اش تصمیم می گیرد. اگر ژرمن ها در این مسابقات با میزبانی خودشان نمایش خوبی داشته باشند، احتمال تمدید قرارداد او برای جام جهانی وجود دارد. تیم ملی آلمان قرار است که در مهر ماه به ایالات متحده سفر کند و دو بازی دوستانه مقابل امریکا و مکزیک داشته باشد.

4125