درخشش ویژه‌ای که دی ماریا از زمان بازگشت به بنفیکا داشته است

درخشش ویژه‌ای که دی ماریا از زمان بازگشت به بنفیکا داشته است

پایگاه خبری فوتبالی - آنخل دی ماریا در این تابستان یعنی تابستان 2023 و پس از به پایان رسیدن قراردادش با یوونتوس تصمیم گرفت که راهی بنفیکا شود و به این ترتیب به همان تیمی پیوست که در دوران جوانی در آن حضور داشته است.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته در این هفته از رقابت های لیگ برتر پرتغال، بنفیکا به مصاف ویزلا رفت و در نهایت در این بازی بنفیکا موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد. بنفیکای ها در این بازی میهمان بودند اما در نهایت توانستند هر سه امتیاز را در زمین رقیب به دست بیاورند.

آنخل دی ماریا در این دیدار در ترکیب فیکسس بنفیکا حضور داشت. این ستاره آرژانتینی در این بازی موفق شد گل دوم بنفیکا را در دقیقه 39 وارد دروازه حریف کند. آنخل دی ماریا از زمانی که بنفیکا پیوسته است، در شش بازی برای این تیم موفق شده است پنج گل به ثمر برساند و دو پاس گل بدهد و به این ترتیب یه آمار و عملکرد درخشان داشته باشد.

آنخل دی ماریا بین سال های 2007 تا 2010 در بنفیکا حضور داشته است و این تیم به نوعی تیم دوران جوانی او بوده است. دی ماریا از بنفیکا بود که راهی رئال مادرید شد و به این ترتیب دوران حرفه ای او به طور کلی پیشرفت قابل توجهی داشت.

1470