برایتون به دنبال جذب پدیده آرژانتینی

برایتون به دنبال جذب پدیده آرژانتینی

پایگاه خبری فوتبالی- برایتون پیش از پنجره زمستانی نقل و انتقالات والنتین بارکو، مدافع چپ آرژانتینی را به خدمت خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، مرغ های دریایی در تابستان امسال سعی کردند بارکو 19 ساله را از بوکاجونیورز به خدمت بگیرند و قصد داشتند تا بند فسخ او را حدود 10 میلیون پوند است فعال کنند. در عین حال، منچسترسیتی و یوونتوس نیز به شدت به دنبال جذب این بازیکن جوان آرژانتینی بودند اما نتوانستند باشگاه بوکاجونیورز را متقاعد به فروش این ستاره جوان کنند. اما برایتون علی رغم شکست در جذب این بازیکن هنوز فکر تلاش میکند تا  بتواند بهترین پیشنهاد را در این مقطع برای جذب بارکو ارائه دهد. سرمربی برایتون روبرتو دی زربی همچنان خوشبین است تا این معامله مهم انجام شود. بارکو در دوران حرفه ای خود 22 بازی برای بوکاجونیورز انجام داده است و امسال به تیم اصلی وارد شده است.

پست او عمدتاً یک مدافع چپ است، اما می‌تواند به عنوان وینگر نیر در بالاترین سطح در زمین بازی کند. بارکو سه بار هم برای تیم ملی زیر 20 سال آرژانتین بازی کرده است. بوکا جونیورز می‌خواهد این استعداد شگفت‌انگیز را حفظ کند و ظاهراً قصد دارد با پیشنهاد قراردادی جدید، او را برای ماندن وسوسه کند. طبق قرارداد جدید بند آزادسازی او به 16 میلیون پوند افزایش خواهد یافت. برایتون به خاطر جذب بازیکنان با استعداد از آمریکای جنوبی شهرت پیدا کرده است و آنها هم اکنون هم تیمی بارکو در تیم زیر ۲۰ سال آرژانتین یعنی فاکوندو بوونانوته را در تیم خود دارند.

۱۰۰۹