جنجال در مورد تعویض هافبک بایرن مونیخ مقابل لورکوزن

جنجال در مورد تعویض هافبک بایرن مونیخ مقابل لورکوزن

پایگاه خبری فوتبالی - در دقیقه 60 در تساوی لورکوزن و بایرن مونیخ صحنه ای رقم خورد که در ساعات اخیر توجه فوتبالدوستان آلمانی را به خود جلب کرده است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که توماس مولر در حال تعویض شدن تصمیم گرفت که بازوبند کاپیتانی را به جاشوا کیمیش بدهد، تنها پس از ده ثانیه نوبت هافبک باواریایی ها بود که از زمین خارج شود. در حقیقت کیمیش فقط ده ثانیه بازوبند کاپیتانی را به بازو داشت که تعویض  شدنش باعث شد تا با دلخوری از زمین خارج شود. 

کیمیش در پایان بازی در پاسخ به دلیل تعویض خود با چهره ای اخمو گفت:" از مربی بپرسید." که توماس توخل سرمربی بایرن مونیخ نیز در این باره توضیح داد:"جاش همیشه دوست دارد که بازی کند اما پزشک به ما گفته بود که حداکثر می تواند 60 دقیقه بازی کند و ما هم این را پذیرفتیم. در این مقطع از فصل نمی خواهیم ریسک کنیم تا بازیکنان دچار مصدومیت عضلانی شوند."

کیمیش به علت مصدومیت، بازی دوستانه آلمان و فرانسه را از دست داده بود و به نظر می رسد که دلیل تعویض شدنش در مقابل بایر لورکوزن نیز احتیاط بوده تا مصدومیتش تشدید نشود اما به نظر می رسد که این بازیکن اصلا از تصمیم توخل راضی نبوده و ترجیح می داده که مدت بیشتری در زمین بماند. بایرن مونیخ بازی حساسی مقابل منچستریونایتد در پیش خواهد داشت.

4125