سیمئونه بهترین بازیکن حال حاضر جهان را معرفی کرد

سیمئونه بهترین بازیکن حال حاضر جهان را معرفی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - بحث و رقابت میان مسی و رونالدو این که کدام یک از آن ها بهترین بازیکن حال حاضر جهان و یا حتی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است، همواره وجود داشته است.

به گزارش فوتبالی ، البته رقابت میان مسی و رونالدو در سال های گذشته بسیار بیشتر بود و اکنون دیگر لئو مسی در تیم اینتر میامی در فوتبال آمریکا حضور دارد و کریستیانو رونالدو هم در تیم النصر در فوتبال عربستان است و به این ترتیب فاصله زیادی میان جایی که این دو بازیکن بازی می کنند، وجود دارد.

دیگو پابلو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید پیش از بازی تیمش مقابل والنسیا که فردا در این هفته از رقابت های لالیگا قرار است از ساعت 17:45 به وقت ایران برگزار شود، درباره این که از نظر او چه کسی بهترین بازیکن جهان است گفت:"  لیونل مسی "

سیمئونه در ادامه توضیح داد و گفت:" مسی قهرمان جام جهانی شد. دیگر چه چیز بیشتری باید به دست آورد تا به عنوان بهترین بازیکن جهان شناخته شد؟"

در حقیقت دیگو سیمئونه معتقد است که مسی به خاطر قهرمان شدن در جام جهانی 2022 قطر در حال حاضر بهترین بازیکن دنیای فوتبال است. ممکن است مسی در سال جاری برنده جایزه توپ طلا هم بشود.

1470