اشتباه مضحک ستاره منچستریونایتد

اشتباه مضحک ستاره منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونی مارسیال ستاره فرانسوی منچستریونایتد تنها بعد از پنج دقیقه حضور در کمپ تمرینی، از آنجا خارج شد.

به گزارش فوتبالی، آنتونی مارسیال در ساعت 8:56 صبح به کارینگتون رفت تا برای تمرین صبح شیاطین سرخ حاضر باشد، اما او در ساعت 9:00 صبح از آنجا خارج شد. تن هاگ و شاگردانش روز سه شنبه در همین ساعت جلسه تمرینی برگزار کردند، اما زمان تمرینات آن ها برای روز پنج شنبه فرق کرده بود. 

به نقل از منچستر ایونینگ نیوز، مارسیال تنها 5 دقیقه در کارینگتون بود، چون به او خبر دادند که جلسه تمرینی ساعت 12:30 ظهر برگزار خواهد شد، نه ساعت 9 صبح. بازیکنان منچستریونایتد از ساعت 11:30 صبح خودشان را به کمپ تمرینی کارینگتون رساندند.

به نظر می رسد که مارسیال فعلاً گزینه اول خط حمله منچستریونایتد در لیگ برتر باشد و در دیدار روز شنبه مقابل برایتون، او از ابتدا در ترکیب اصلی قرار بگیرد، چون در دو بازی گذشته نیز او در پست شماره 9 به کار گرفته شده است، اما عملکرد ضعیف این ستاره فرانسوی باعث شده تا ارزش های او زیر سوال برود. 

یونایتد برای تقویت خط حمله، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی توانست راسموس هویلوند را با رقم 72 میلیون پوند از آتالانتا خریداری کند، اما حدس زده می شود که فعلاً نیمکت نشین مارسیال باشد.

4416