پیام خداحافظی امباپه با ستاره ایتالیایی

پیام خداحافظی امباپه با ستاره ایتالیایی

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه سوپراستار فرانسوی پاریسن ژرمن با انتشار پستی در شبکه های مجازی با مارکو وراتی خداحافظی کرد. 

به گزارش فوتبالی، روز گذشته به صورت رسمی انتقال مارکو وراتی از پی اس جی به العربی قطر تایید شد و این ستاره ایتالیایی پس از 11 سال از باشگاه فرانسوی جدا شد. کیلیان امباپه سابقه شش سال بازی کردن در کنار وراتی را در پاریسن ژرمن دارد و با انتشار یک استوری در اینستاگرام به مارکو وراتی نوشت: "یک بازیکن و انسان استثنایی. بازی کردن در کنار تو در طول این سال ها یک افتخار بزرگ برای من بود. دورانی که در اینجا بازی کردی هیچ وقت فراموش نخواهد شد. یکی از بهترین بازیکنانی که تاکنون دیده ام. از تو تشکر می کنم دوست من. دلم برایت تنگ خواهد شد."

به نقل از سایت گل، وراتی در سال 2012 به پاریسن ژرمن پیوست و بیش از یک دهه در این تیم فرانسوی توپ زد. این ستاره سی ساله 276 بار با پیراهن پی اس جی در لیگ فرانسه بازی کرد و توانست هفت گل بزند. او 9 بار نیز قهرمان لیگ فرانسه شد و البته یک بار نیز به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید، اما در فینال مغلوب بایرن مونیخ شد تا دستش از جام چمپیونز لیگ کوتاه بماند.

4416