خالدآبادی: امیدوارم بتوانیم طلسم تیم ازبکستان را بشکنیم

خالدآبادی: امیدوارم بتوانیم طلسم تیم ازبکستان را بشکنیم

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان تیم ملی فوتبال امید گفت: تمام بچه‌ها یکدل و هم‌ قسم شده‌اند تا مقابل ازبکستان نتیجه خوبی بگیریم و صدرجدول را کسب کنیم.

به گزارش فوتبالی، محمدرضا خالدآبادی درمورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال امید پیش از بازی با ازبکستان، اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم ۲ بازی قبلی را با دعای خیر مردم ایران با پیروزی پشت سر بگذاریم. بازی با افغانستان مقداری از دیدار با هنگ‌کنگ سخت‌تر بود اما خدا را شکر توانستیم هر ۲ بازی را ببریم.

دروازه‌بان تیم ملی امید افزود: الان همه بچه‌ها یکدل و هم‌ قسم شده‌اند تا مقابل ازبکستان نتیجه خوبی بگیریم و صدرجدول را کسب کنیم. سطح فنی تیم و بازیکنان خیلی بالا است. ۹۰ درصد یک تیم هم همدلی بازیکنان است. امیدوارم بتوانیم طلسم تیم ازبکستان را بشکنیم.

بردبار: می‌خواهیم بدون حرف و حدیث راهی مرحله بعد شویم

محمدرضا بردبار، هافبک تیم ملی امید نیز درمورد ۲ پیروزی این تیم در مسابقات مقدماتی زیر ۲۳ سال آسیا، اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم ۲ بازی خوب را پشت سر بگذاریم. روز گذشته توانستیم افغانستان را با یک بازی خوب شکست بدهیم و با یک روحیه و عملکرد خوب به مصاف ازبکستان برویم. امیدوارم بتوانیم به صدر جدول برسیم و با ۹ امتیاز به مرحله بعدی صعود کنیم.

هافبک تیم امید عنوان کرد: شرایط تیم و اردو خوب است. بچه‌ها همه یکدل هستند تا ازبکستان را شکست بدهیم و بدون هیچ حرف و حدیثی راهی مرحله بعدی شویم.

1999