سوال روز/ چرا آرش برهانی و امیرحسین صادقی به آکادمی و تیم امید استقلال نرسیدند؟

سوال روز/ چرا آرش برهانی و امیرحسین صادقی به آکادمی و تیم امید استقلال نرسیدند؟

پایگاه خبری فوتبالی- در حالیکه گفته می شد آرش برهانی رییس آکادمی استقلال می شود، اما ظاهرا ضیایی رییس آکادمی استقلال شده است.

به گزارش فوتبالی، بعد از واگذاری 85 درصد سهام باشگاه استقلال به هولدینگ پتروشیمی خلیج فارس تغییرات در این باشگاه آغاز شد. ابتدا علی خطیر از مدیر عاملی کنار گذاشته شد و فرشید سمیعی یکی از اعضای هیات مدیره به طور موقت سرپرستی مدیرعاملی باشگاه را بر عهده گرفته است.

بعد از این اتفاق ماجرای تغییر سرپرست تیم فوتبال باشگاه مطرح شد. نصرالله خواجه گیری که مدتی هم سرپرست تیم و هم مدیر اجرایی بود هم از سمتش برکنار شد و حالا استقلال برای یافتن و معرفی کردن جایگزین او دچار مشکلاتی شده است.

جدی‌ترین گزینه برای سرپرستی آتیلا حجازی بود اما ظاهرا مجوز فعالیت او صادر نشده و باشگاه در تلاش است این مشکل را حل کند. هر چند این تلاش‌ها هنوز به نتیجه نرسیده است.  اما یکی دیگر از گزینه‌های باشگاه برای سرپرستی، امیر حسین صادقی بود.

صادقی یکی از پیشکسوتان جنجالی استقلال است و مصاحبه‌هایش در فضای مجازی مورد توجه قرار می‌گیرد. او پس از برکناری خطیر به محل تمرین استقلال رفت و با این کارش از جواد نکونام حمایت کرد. بعد از آن بود که مساله احتمال سرپرستی صادقی در استقلال مطرح شد.

اما ظاهرا او هم گرفتار مشکلاتی که برای آتیلا حجازی پیش آمده است شده و هنوز مجوزی برای فعالیت او در پست سرپرستی تیم فوتبال استقلال صادر نشده است. نکته دیگر این است که صادقی یکی از کاندیدهای سرمربیگری تیم امید استقلال هم بوده است اما برای او هم مجوز سرمربیگری تیم امید استقلال هم صادر نشده و مثل اینکه نمی‌تواند در هیچ کدام از پست‌هایی که برای فعالیت در آنها اعلام آمادگی کرده است مشغول به کار شود. پس از اینکه آتیلا حجازی و امیرحسین صادقی نتوانستند مجوز سرپرستی را بدست بیاورند و بیژن طاهری در تیمی دیگر سرپرست است، شنیده شده که ستار همدانی گزینه باشگاه برای سرپرستی شده و احتمال دارد پیش از بازی مقابل فولاد خوزستان، او روی نیمکت استقلال بنشیند.

به این ترتیب به احتمال زیاد استقلال هم برای پست سرپرستی تیم بزرگسالان و هم برای سرمربیگری تیم امید این باشگاه به دنبال گزینه‌های دیگری برود که شنیده شده ضیایی رییس آکادمی استقلال شده و او باید سرمربیان تیمهای نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید استقلال را انتخاب کند.

1359