هافبک پی اس جی در راه سفر به قطر

هافبک پی اس جی در راه سفر به قطر

پایگاه خبری فوتبالی- سران باشگاه العربی قطر چشم انتظار ورود مارکو وراتی به کشور قطر برای نهایی کردن قرارداد با این ملی پویش ایتالیایی هستند.

به گزارش فوتبالی، با وجود توافق العربی قطر با پاری سن ژرمن و شخص مارکو وراتی برای انتقال 50 میلیون یورویی، هافبک ایتالیایی هنوز برای حضور در تمرینات راهی دوحه نشده است. العربی امیدوار است وراتی در روزهای آینده برای حضور در تمرینات تیم جدید خود به قطر سفر کند. وراتی یکی از بازیکنانی بود که در فهرست لوئیس انریکه برای فصل جدید پاریس سن ژرمن قرار نگرفت و در نهایت هافبک ملی پوش ایتالیایی از باشگاه فرانسوی بعد از نزدیک به یک دهه جدا شد. در این باره اعلام شده بود وراتی روز پنج شنبه برای گذراندن تست پزشکی باشگاه العربی وارد دوحه خواهد شد و در بیمارستان اسپیتار تست پزشکی خود را پشت سر خواهد گذاشت که البته این اتفاق تا به این لحظه رخ نداده است.

چندی پیش لوئیز انریکه سرمربی اسپانیایی پاریسی ها درباره وضعیت مارکو وراتی گفته بود: «من مکالمات خصوصی خود را با وراتی علنی نمی‌کنم. من نصیحتی که می توانستم به او بکنم محرمانه خواهد ماند و چیزی بیشتر در این مورد برای گفتن ندارم و برای او آرزوی موفقیت میکنم.» البته باشگاه العربی قطر تنها به جذب وراتی از پاریس سن ژرمن اکتفا نکرده و در آستانه جذب یولیان دراکسلر هافبک آلمانی این تیم نیز هستند. پس از عبدو دیالو و این دو بازیکن جدیدترین بازیکنان پاری سن ژرمن خواهند لود که به قطر نقل مکان می کنند.

وراتی در طول دوران حضور خود در جمع تیم پاریس سن ژرمن در 416 بازی به میدان رفت و آمار 295 برد ، 9 بار قهرمانی لیگ 1 فرانسه و به طور کلی قهرمانی در 30 جام را به ثبت رساند.

1009