عکس؛ تقلید تنیسور شماره یک جهان از ستاره رئال مادرید

عکس؛ تقلید تنیسور شماره یک جهان از ستاره رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - شروع فصل شگفت انگیز جود بلینگام در رئال مادرید نه تنها فوتبالدوستان را مسحور خود کرده بلکه شخصیت های غیرفوتبالی را هم مورد توجه قرار داده است.

به گزارش فوتبالی، بلینگام با وجود آن که ذاتا مهاجم نیست و به عنوان یک هافبک با 30+103 میلیون یورو در این تابستان از دورتموند به رئال مادرید آمده، با ثبت پنج گل در چهار بازی اغازین لالیگا توانسته شروع فصل شگفت انگیزی داشته باشد و عملکرد بسیار خوبی را از خود به جای گذاشته است.

بلینگام در حال حاضر ستاره اصلی رئال مادرید است. او که شماره 5 زیدان را به تن کرده، بسیار فراتر از حد توقعات ظاهر شده است و اگر به روند کنونی خود ادامه بدهد، هیچ بعید نیست که در سالهای آینده به یکی از مهمترین بازیکنان فوتبال دنیا تبدیل شود.

درخشش بلینگام باعث شده تا حتی در دنیای تنیس نیز از او یاد شود. کارلوس الکاراز تنیسور سرشناس اسپانیایی که در آخرین رده بندی ATP در رتبه اول رنکینگ جهان قرار گرفته،  پس از مسابقه شب گذشته خود و غلبه بر حریف آلمانی، تصمیم گرفت که به سبک بلینگام خوشحالی کند. او تصویری از خوشحالی خود را در صفحه توییترش منتشر کرد و نوشت:"هی جود!" که هافبک رئال مادرید هم در پاسخش نوشت:"عجب رباتی هستی. همین گونه ادامه بده."

4125