خط خوردن دو بازیکن سرشناس از لیست پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان اروپا

خط خوردن دو بازیکن سرشناس از لیست پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - پنجره نقل و انتقالات تابستانی بسته شد و باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا باید لیست خود را به یوفا برای حضور در این مساباقت اعلام کنند.

به گزارش فوتبالی، لوئیز انریکه سرمربی پی اس جی ترکیب خود برای شروع فصل را تقریبا مشخص کرده و به نظر می رسد که دوناروما، اشرف حکیمی، مارکینیوش، اشکرینیار، لوکاس هرناندز، زایر امری، ویتینیا، اوگارته، دمبله، آسنسیو و امباپه ترکیب اصلی پی اس جی را تشکیل می دهند. بازیکنانی نظیر گونسالو راموس، فابیان رویز و دنیلو پریرا نیز ذخیره های اصلی هستند. 

پی اس جی فقط می تواند 25 بازیکن را در لیست خود در لیگ قهرمانان اروپا قرار بدهد که حالا رادیو مونته کارلو اعلام کرده است که هوگو اکیتیکه و مارکو وراتی د وبازیکن سرشناسی هستند که خط خورده اند. هر دو در لیست مازادهای پس ای جدر تابستان قرار داشته اند.

بازیکن ایتالیایی پس از یازده سال باید از پی اس جی جدا شود که هنوز در حال مذاکره با العربی قطر است. اکیتیکه از سویی پس از رد پیشنهاد آینتراخت هنوز در پاریس حضور دارد. در حقیقت هوگو باید خطر یک سال سکونشینی را به جان بخرد.

در نقطه مقابل کیلور ناواس با وجود قرار داشتن در لیست مازاد و کیمپمبه با وجود مصدومیت طولانی مدت در لیست پی اس جی قرار گرفته اند.

4125