توضیح دروازه‌بان الهلال در مورد عدم انتقال به رئال مادرید و بایرن مونیخ

توضیح دروازه‌بان الهلال در مورد عدم انتقال به رئال مادرید و بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - یاسین بونو دروازه بان الهلال که از سویا راهی این تیم شده، مصاحبه ای  با رادیو "کانال سور" داشته است و در موردمذاکراتش با رئال مادرید پس از مصدومیت کورتوا صحبت کرد. در حقیقت رئالی ها در ابتدا به دنبال بونو رفتند اما در نهایت تصمیم گرفتند که کپا آریزابالاگا را قرضی از سویا بخرند.

به گزارش فوتبالی، دروازه بان مراکشی الهلال در مورد تصمیم خود گفت :" به من گفتند که در ابتدا اولین گزینه رئال مادرید بوده ام اما بعد از آن شرایط را بررسی کردند و فهمیدند که باید در میانه فصل به جام ملت های آفریقا بروم و بعضی بازیهایشان را از دست می دهم. گزینه های دیگری را هم برای انتقال قرضی داشتند."

وی از سویی در مورد مذاکراتش با بایرن مونیخ هم صحبت کرد :" بایرن از من خواست که منتظر بمانم و به زودی پیشنهاد می دهند اما مدام اسم های دروازه بان های دیگر در موردشان مطرح می شد. درک می کنم که برخی باشگاه ها نخواهند که سرمایه گذاری کنند. سخت است که روی بازیکنی 32 ساله نظر من هزیه کنی."

بونو پس از درخشش در جام جهانی، در سویا نیمکت نشین شد و به همین خاطر می خواست هر طور که شده از این تیم جدا شود که در نهایت راهی الهلال شد تا دستمزدی نجومی را در باشگاه عربستانی دریافت کند و به هم تیمی بازیکنانی نظیر ساویچ و نیمار تبدیل شود.

4125