دو تیم لیگ برتری انگلیس به دنبال بازیکن سابق منچستریونایتد

دو تیم لیگ برتری انگلیس به دنبال بازیکن سابق منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- انتقال آزاد جسی لینگارد به وستهام احتمالا توسط یکی دیگر از تیم های لیگ برتر انگلیس به خطر بیوفتد. 

به گزارش فوتبالی ، برنامه های وست هم برای جذب مجدد جسی لینگارد ممکن است توسط یک رقیب لیگ برتری شکست بخورد. لینگارد در چند هفته اخیر با وستهام تمرین می‌کند تا در تلاش برای یافتن یک باشگاه جدید، آمادگی خود را حفظ کند. ادعا شده است که دیوید مویس، سرمربی چکش‌ها در حال بررسی اضافه کردن این بازیکن آزاد به تیمش است تا گزینه‌های تهاجمی خود را برای فصل طولانی جاری تقویت کند. اما ظاهراً مربی اسکاتلندی برای جذب بازیکن سابق تیم ملی انگلیس باید با یک تیم دیگر رقابت کند. به گفته اسکای اسپورت،  وولور همپتون نیز در جذب این هافبک سابق منچستریونایتد علاقه مند شده است. گفته می شود که وولوز فصل گذشته هم علاقه مند به جذب این ملی پوش سابق انگلیسی بوده است.

مویس در مورد احتمال جذب مجدد لینگارد که سال گذشته از انتقال دائمی به استادیوم المپیک لندن برای انتقال به ناتینگهام فارست چشم پوشی کرد، اظهار نظر کرده است. مویس تحت تاثیر آنچه از این بازیکن 30 ساله در طول دوره تمرین او با شاگردانش دیده، قرار گرفته است. وقتی در مورد لینگارد از او سوال شد، او به اتلتیک گفت: " جسی خیلی خوب کار می‌کند و در حال بازیابی فرم خود است. اما هنوز هیچ بحثی در مورد جسی وجود ندارد. وقتی آماده جذب او باشیم، این کار را خواهیم کرد؛او سخت کار می‌کند و نگرش خوبی نسبت به فوتبالش نشان داده است. اما بازگرداندن او به شرایط خوب کمی زمان‌بر است."

وستهام در بازی بعدی لیگ برتری خود باید بم مصاف قهرمان فصل قبل لیگ برتر انگلیس یعنی منچسترسیتی برود و از مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فصل جاری، در ورزشگاه المپیک  لندن استقبال کند. در همین حال وولوز دیگر مشتری لینگارد نیز در ورزشگاه خانگی خود مولینوکس از لیورپول استقبال خواهد کرد.

۱۰۰۹