پیام شاهزاده هری به لیونل مسی

پیام شاهزاده هری به لیونل مسی

پایگاه خبری فوتبالی - شاهزاده هری برای دیدن بازی لیونل مسی به لس آنجلس رفت تا شاهد عملکرد درخشان این فوق ستاره آرژانتینی باشد.

به گزارش فوتبالی، بامداد روز دوشنبه تیم های لس آنجلس اف سی و اینتر میامی در لیگ MLS مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت لیونل مسی و یارانش موفق به شکست دادن میزبان با نتیجه سه بر یک شدند. اگرچه دارنده هفت توپ طلا نتوانست گلزنی کند، اما دو پاس گل داد تا تاثیر بسزایی در برد مهم تیمش داشته باشد. افراد معروف زیادی از جمله شاهزاده هری، پسر کوچک چارلز سوم پادشاه بریتانیا نیز در استادیوم حضور داشت.

به نقل از سایت گل، بعد از پایان بازی، عضو سابق خانواده سلطنتی بریتانیا راجع به عملکرد مسی به شوخی گفت: "یک پیام برای مسی دارم. گل بزن!"

مسی بعد از سپری کردن دو سال سخت در پی اس جی، تصمیم گرفت دیگر قراردادش را با این باشگاه تمدید نکند و از فوتبال اروپا فاصله بگیرد. از زمان پیوستن مسی به اینتر میامی در ماه جولای، شاگردان تاتا مارتینو هنوز طعم شکست را نچشیده اند و در 11 بازی متوالی شکست ناپذیر بوده اند. بازی بعدی اینتر میامی در MLS مقابل اسپورتینگ کی سی در روز 9 سپتامبر خواهد بود. 

4416