احتمال بازگشت بازیکن سابق منچستر یونایتد به وستهم

احتمال بازگشت بازیکن سابق منچستر یونایتد به وستهم

پایگاه خبری فوتبالی – انتظار می‌رود که وستهم، قراردادی کوتاه مدت را در طول وقفه بازی‌های ملی، به جسی لینگارد پیشنهاد بدهد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن انگلیسی که برای تمرین به زمین تمرینی وستهم بازگشته است، اعضای این تیم را تحت تاثیر قرار داده است، هرچند مویس پیش از تایید کردن این معامله، می‌خواهد از تعهد او نسبت به باشگاه مطمئن شود. یک پیشنهاد برای باقی مانده فصل به همراه گزینه تمدید، می‌تواند محتمل ترین پیشنهاد روی میز باشد. مویس پس از شکست خوردن تلاش‌های وستهم برای جذب یوری آلبرتو و اکیتیکه در اواخر پنجره نقل و انتقالاتی، همچنان مایل است تا به قدرت تهاجمی تیم خود بیفزاید.

لینگارد پس از ترک ناتینگهام فارست در انتهای فصل گذشته، همچنان بازیکن آزاد است. این بازیکن 30 ساله، دوره ناموفقی را در فارست پشت سر گذاشت و در دوره حضور یکساله اش در تیم استیو کوپر، نتوانست تاثیر گذار باشد. او در 17 باری که برای ناتینگهام فارست در لیگ به میدان رفت، در به ثمر رساندن گل یا ارسال پاس گل برای هم تیمی‌هایش، ناموفق بود؛ او پس از ماه ژانویه، تنها 3 بار در لیگ برتر انگلیس به میدان رفت که دوبار آن را از نیمکت به میدان آمد.

لینگارد تابستان گذشته پس از پیشنهاد پر سود فارست که گفته می‌شد ارزشی بالغ بر 200 هزار پوند در هفته دارد، تصمیم گرفت تا وستهم را به مقصد فارست ترک کند و همین مسئله باعث غضب طرفداران وستهم در بازی بین این دو تیم، و پرتاب اسکناس‌های تقلبی 50 هزار دلاری، از او استقبال کردند.

2102