دو تاتنهامی با گالاتاسرای به توافق رسیدند

دو تاتنهامی با گالاتاسرای به توافق رسیدند

پایگاه خبری فوتبالی - گالاتاسرای قهرمان لیگ ترکیه خرید دو بازیکن تاتنهام یعنی تانگی اندومبله و داوینسون سانچز را نهایی کرد و به زودی از آنها رونمایی می کند.

به گزارش فوتبالی، گالاتاسراس پس از ناکامی در خرید سرجیو راموس دست به کار شد و داوینسون سانچز را از تاتنهام به خدمت گرفت. باشگاه ترکیه ای بدین ترتیب خط دفاعی خود را با جذب ملی پوش ترکیه ای تقویت کرد و با این بازیکن قراردادی دو ساله به علاوه یک فصل اختیاری به امضا رساند. گالاتاسرای از طرفی برای خرید قرضی اندومبله با بند خرید به توافق رسید. اندومبله و سانچز امشب با پروازی اختصاصی راهی استانبول خواهند شد و تست پزشکی را پشت سر می گذارند تا قرارداد جدید را به امضا برسانند.

اندومبله و داوینسون سانچز تعداد خریدهای تابستانی گالاتاسرای را به عدد دوازده خواهند رساند. آنها تا کنون خریدهای دیگری نظیر زاها، تته، کرم دمیربی، حکیم زیاش را داشته اند و قرارداد قرضی ایکاردی را هم به علت قطعی در آورده اند. گالاتاسرای در مرحله گروهی چمپیونزلیگ باید مقابل بایرن مونیخ، منچستریونایتد و کپنهاگن قرار بگیرد که کار بسیار دشواری پیش روی تیم ترکیه ای خواهد بود و به نظر می رسد که شانس آنها برای بالا رفتن از مرحله گروهی بسیار ناچیز است.

4125