وقتی طارمی تمرکز ندارد؛ 5 بازی بدون حتی یک گل!

وقتی طارمی تمرکز ندارد؛ 5 بازی بدون حتی یک گل!

پایگاه خبری فوتبالی - با وجود این که طارمی نتوانسته در 4 بازی متوالی لیگ و یک بازی سوپرکاپ گل بزند اما همچنان از حمایت و اعتماد سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو برخوردار است.

به گزارش فوتبالی، دیشب چهارمین بازی پورتو در فصل جدید لیگ برتر پرتغال برگزار شد. پورتو بعد از پیروزی با نتیجه مشابه دو بر یک، بالاخره تن به تساوی داد و با نتیجه یک بر یک مقابل آروکا متوقف شد.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در این بازی از ابتدا در ترکیب تیمش قرار داشت و تا آخر هم بازی کرد اما مثل 3 بازی قبلی در زدن گل ناکام ماند! البته مهدی در دقیقه 12 با ضربه سر دروازه آروکا را باز کرد اما داور پس از بازبینی صحنه، این گل را آفساید و مردود اعلام کرد.

به این ترتیب پس از 4 بازی در لیگ برتر پرتغال، طارمی هنوز نتوانسته گلی بزند. او در هفته اول مقابل موریرنسی 90 دقیقه، در هفته دوم مقابل فارنسی 75 دقیقه، در هفته سوم مقابل ریوآوه 78 دقیقه و دیشب مقابل آروکا 90 دقیقه بازی کرد.

مهدی پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر پرتغال در بازی سوپرکاپ مقابل بنفیکا هم 81 دقیقه در ترکیب تمیش حضور داشت اما در آن بازی هم موفق به گلزنی نشد. در مجموع 5 بازی است که پای آقای گل فصل گذشته لیگ برتر پرتغال به گل باز نشده است.

به نظر می‌رسد مهدی در این هفته‌ها به دلیل اخبار زیادی که درباره انتقالش به آث میلان منتشر می‌شد تمرکز لازم را نداشته است. ظرف یکی دو روز انتقال او به میلان قطعی و سپس منتفی شد و این تغییر و تحولات باعث شد ذهنیت طارمی به هم بریزد.

گل نزدن طارمی در چند بازی متوالی حتی فصل قبل هم که مهدی آقای گل شد سابقه داشته است. او در هفته‌های هشتم تا یازدهم در 4 بازی متوالی برای پورتو گل نزد. البته او در آن مدت دو پاس گل به همبازیانش داده بود. این بار او پاس گل نداده اما مثلا در بازی دیشب توانست برای تیمش پنالتی بگیرد.

طارمی خودش پنالتی‌زن اول پورتو است اما بعد از خطایی که دیشب روی او صورت گرفت کمی مصدوم شد و قادر نبود پنالتی را بزند. به همین دلیل گالنو پشت پنالتی ایستاد و توپ را به دستان دروازه‌بان حریف کوبید! با این وجود پورتو موفق شد گل تساوی را در دقیقه 18+90 بزند و از شکست فرار کند.

با وجود این که طارمی نتوانسته در 4 بازی گل بزند اما همچنان از حمایت و اعتماد سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو برخوردار است. مهدی در سال‌هایی که در پورتو بوده توانایی‌های خودش را ثابت کرده و هواداران پورتو هم می‌دانند که این وضعیت دائمی نیست و به زودی روند گل‌زنی‌های شاهزاده پارسی در بندر آغاز خواهد شد.

1359