شروع تیم کهکشانی لیگ یک با شکست

شروع تیم کهکشانی لیگ یک با شکست

پایگاه خبری فوتبالی - خیبر خرم‌آباد باوجود ستار‌ه‌های بسیاری که سابقه بازی در لیگ برتر را دارند، در بازی اول خود شکست خورد.

به گزارش فوتبالی، رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور موسوم به لیگ آزادگان دیروز آغاز شد و در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها خیبر پرستاره میهمان پارس جنوبی جم بود. دیداری که درنهایت با یک گل به سود تیم میزبان به انتها رسید تا تیم خرم‌آبادی اولین گام خود را با شکست آغاز کند.

خیبر که این فصل با مدیرعاملی فراز کمالوند و سرمربیگری رضا مهاجری پای به مسابقات گذاشته، باتوجه به هزینه‌ای که داشته هدفی جز صعود به لیگ برتر ندارد. حضور پرتعداد بازیکنان لیگ برتری در تیم لرستانی موضوعی است که چهره مخوفی به این تیم داده ولی با این حال نتیجه در اولین بازی برخلاف میل این تیم پرستاره بود.

مهدی کیانی، سیدمحمد ستاری، علی عبدالله‌زاده، سجاد دانایی، رضا آذری، علیرضا دغاغله، حمید طاهرخانی و میثم آقایی همگی بازیکنان شناخته شده‌ای هستند که فصل گذشته در لیگ برتر شاغل بودند و امسال برای صعود همراه با خیبر به خرم‌آباد رفته‌اند و طبیعتا حضور این نفرات انتظارات را از تیم تخت هدایت رضا مهاجری بالا برده است.

1997