بازیکن اینتر میامی که دو برابر مسی ثروت دارد!

بازیکن اینتر میامی که دو برابر مسی ثروت دارد!

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی بدون تردید مهمترین بازیکن ترکیب اینتر میامی به شمار می رود اما به شکل عجیبی، ثروتمندترین بازیکن تیم آمریکایی نیست!

به گزارش فوتبالی، بازیکن آرژانتینی در یک ماه و نیم حضورش در اینتر میامی گلهای زیادی را به ثمر رسانده است. لئو با اتمام قراردادش با پی اس جی راهی اینتر میامی شد تا به جایی برود که آرامش بیشتری داشته باشد. او مهمترین بازیکن تیمش است اما ثروتمندترین بازیکن تیم آمریکایی، هم تیمی اکوادوری اوست یعنی لئوناردو کامپانا.

کوریره دلوا اسپورت گزارش داده است که کامپانا عضو خانواده ای به شدت ثروتمند است که ثروت این خانواده بیش از چندین میلیارد یورو تخمین زده می شود. در حقیقت مادربزرگ او یعنی ایزابل نوبوا یکی از موفق ترین سرمایه داران کشور اکوادور است. پدربزرگش ایسیدرو کامپانا در حال حاضر در نقش مشاور ساخت ورزشگاه گوایاکوئیل فعالیت می کند و تجربه فعالیت به عنوان وزیر تجارت خارجی و سرمایه گذاری در اکوادور را دارد و پس از بازنشستگی از تنیس حرفه ای توانسته درآمدهای خوبی را کسب کند.

عموی لئوناردو یعنی آلوارو کامپانا تاجری شناخته شده در آمریکای جنوبی است در حالی که دایی او یعنی دنیل نوبوا نیز می توانست رییس جمهور اکوادور شود. لئوناردو کامپانا  حدود 500 میلیون یورو ثروت شخصی دارد و از رونالدو مسی ثروتمندتر است!

4125