منچستر یونایتد، مقصر برهم خوردن انتقال گرینوود به لاتزیو

منچستر یونایتد، مقصر برهم خوردن انتقال گرینوود به لاتزیو

پایگاه خبری فوتبالی – لاتزیو منچستر یونایتد را به دلیل شکست انتقال میسون گرینوود در آخرین روز نقل و انتقالات مقصر می‌داند.

به گزارش فوتبالی، یونایتد چندی پیش، پس از اتمام تحقیقاتش درباره اتهامات وارده به میسون گرینوود درباره تجاوز، رفتار کنترل گرایانه و خشونت آمیز که باعث دستگیری او در سال 2022 شده بود، تایید کرد این بازیکن انگلیسی دیگر برای این باشگاه بازی نخواهد کرد.

تمام اتهامات بر علیه گرینوود در ماه فوریه گذشته لغو شدند و یونایتد چندین ماه را صرف تحقیقات داخلی خود کرد، هرچند در نهایت این باشگاه تصمیم گرفت تا از بازگشت گرینوود به ترکیب تیم جلوگیری کند و این مهاجم جوان حالا به دنبال ادامه دوران حرفه‌ای خود در جایی دیگر است.

لاتزیو در روز آخر نقل و انتقالات تابستانی، مذاکراتی را برای جذب میسون گرینوود با منچستر یونایتد آغاز کرد. رئیس باشگاه لاتزیو ادعا کرد که گرینوود به انتقال به این تیم علاقه مند بود اما یونایتد، کاغذ بازی‌ها را به موقع انجام نداد. او در اینباره گفت:" من تا لحظه آخر تلاش کردم. آن‌ها امضا ها را در زمان مناسب انجام ندادند. او می‌خواست تا به لاتزیو بیاید."

او در ادامه درباره احتمال جذب او در پنجره زمستانی گفت:" ببینیم چه می‌شود." هرچند گفته می‌شود که مائوریتسیو ساری، سرمربی این تیم ایتالیایی، به دلیل نگرانی از رفتار و آمادگی جسمانی او، مایل به ادامه تلاش‌های لاتزیو برای جذب گرینوود نبوده است.

2102