برنتفورد جانشین تونی را به خدمت گرفت

برنتفورد جانشین تونی را به خدمت گرفت

پایگاه خبری فوتبالی- بر اساس گزارش ها، برنتفورد در آستانه به خدمت گرفتن نیل موپای به صورت قرضی از اورتون است. 

به گزارش فوتبالی ، زنبورها از ماه می در جستجوی مهاجمین جدید بودند اما انتقال ایوان تونی ستاره برنتفورد حداقل تا ژانویه به حالت تعلیق درآمد. آنها در اوایل تابستان امسال به دنبال جذب ویکتور گیوکرس و حبیب دیالو هم بودند، اما هیچ یک از بازیکنان به استادیوم Gtech Community نرفتند. حالا با نزدیک شدن به پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی، توماس فرانک و تیمش اکنون به هدف جدیدی نزدیک شده اند.

به گفته فابریزیو رومانو، برنتفورد برای جذب قرضی مهاجم اورتون، موپای، به توافق شفاهی دست یافته است. معامله پیشنهادی همچنین شامل گزینه ای برای خرید قطعی است. موپای قرار است قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات امشب، تست پزشکی خود را در لندن انجام دهد.

این مهاجم دو سال را در برنتفورد سپری کرد تا اینکه در سال 2019 به برایتون پیوست.  او در اولین حضور خود در غرب لندن در 95 بازی 41 گل به ثمر رساند و 14 پاس گل داد. انتظار می رود که موپای جایگزین کوتاه مدت باشگاه برای تونی شود، که در حال حاضر محرومیت هشت ماهه ای را به دلیل تخلفات ناشی از شرط بندی می گذراند. اگرچه او در نهایت می‌تواند به اولین انتخاب فرانک تبدیل شود، اما تونی در حال حاضر با جدایی از برنتفورد فاصله ای ندارد.

گفته می شود که چلسی هم مانند وستهام در حال بررسی احتمال انتقال تونی است. برنتفورد برای این بازیکن 27 ساله 80 میلیون پوند می خواهد. با این حال، اخیرا فاش شده که آماده در خال مذاکره بزا پیوستن به سه باشگاه دیگر لیگ برتر است. او در گفتگو با استیون بارتلت در پادکست Diary of a CEO گفت: «دوران من در برنتفورد احتمالا بهترین دوران حرفه‌ای من بوده است. باشگاه بعدی که من به آن می روم باشگاه مناسبی خواهد بود. من در تمام عمرم طرفدار لیورپول بودم. البته مدتی در نوجوانی هم آرسنال را دوست داشتم، در حقیقت نحوه بازی آنها و هواداران پرشور آنها را تحسین میکردم . اما من یک پسر لیورپولی هستم و قلباً طرفدار این تیم خواهم بود.من  دیمیار برباتوف را به عنوان یک الگو دوست داشتم. زمانی که برباتوف هم در لیگ برتر انگلیس بود، تماشای  بازی منچستریونایتد را دنبال میکردم."

۱۰۰۹