انتقال بازیکن جوان منچستریونایتد به لوتون تاون

انتقال بازیکن جوان منچستریونایتد به لوتون تاون

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه لوتون تاون انتقال تدن منگی، مدافع منچستریونایتد را تکمیل کرد.

به گزارش فوتبالی ، لوتون تاون تیم تازه لیگ برتری شده فوتبال انگلیس در تابستان امسال تاهیت چونگ بازیکن جوان سابق یونایتد را هم به خدمت گرفتند. منگی پس از انعقاد قرارداد بلند مدت با دوست سابقش در باشگاه جدید خود هم تیمی خواهد شد. 

او به وب سایت رسمی یونایتد گفت: "برای  من جدایی از  باشگاهی که از 6 سالگی به آن پیوستم و برای آنها در لیگ قهرمانان اروپا هم بازی کردم دشوار است. این یک سفر طولانی و باورنکردنی 15 ساله بود. منچستریونایتد برای من مثل یک خانواده است و من به اندازه کافی خوش شانس بوده ام که در طول این سال ها توسط برخی از بهترین هم تیمی ها و کادر فنی   حمایت شده ام و بیان اینکه چقدر از تک تک آنها سپاسگزارم سخت است. برای من سخت است که جایی را ترک کنم که بخش بزرگی از زندگی من بوده است، اما من آماده تغییر هستم. پیوستن به لوتون تاون یک فرصت شگفت‌انگیز است، زمان آن رسیده است که به همه نشان دهم که چه کاری می‌توانم انجام دهم و به تیم جدیدم کمک کنم تا از هر نظر موفق شود."

منگی به سایت رسمی لوتون اضافه کرد: " من از شش سالگی در منچستریونایتد بودم و تمام ورزشی خودم را انجا سپری کردم. من بارها دیده ام که بازیکنان زیادی آمدند و رفتند و من آخرین نفر از گروه همسالان اکادمی خودم بودم که الدترافورد را ترک کردم. اگرچه ترک یونایتد ناراحت کننده است، اما زمان هیجان انگیزی است. من فقط باید با خودم صادق باشم و بپرسم چه چیزی برای من بهتر است. میماندم و برای حضور در منچستر یونایتد میجنگیدم یا به جای دیگری میرفتم و به دنبال فرصت باشم. در نهایت با خودم صادق بودم و گزینه دوم را انتخاب کردم. رفتن به  لوتون برای من کار سختی بود چون من هرگز خارج از منچستر زندگی نکرده بودم ، اما پس از صحبت با سرمربی، احساس می‌کنم که شانس خوبی برای تأثیرگذاری در اینجا دارم.»

در همین حال، راب ادواردز، مدیر تیم لوتون تاون اعلام کرد: "تدن کسی است که ما مدت هاست از او مطلع بوده ایم . ریچی کایل در رده های سنی انگلیس با او در اتحادیه فوتبال انگلیس کار کرده است. او سن فوق‌العاده‌ای دارد و به عنوان یک بازیکن جوان تجربه‌ای عالی دارد. او دوران خوبی در آکادمی منچستریونایتد داشته و قطعا به ما در پست هافبک میانی کمک خواهد کرد."

۱۰۰۹