رسمی؛ سنگربان منچستر یونایتد به کریستال پالاس پیوست

رسمی؛ سنگربان منچستر یونایتد به کریستال پالاس پیوست

پایگاه خبری فوتبالی – دین هندرسون، با امضای قراردادی 5 ساله، منچستر یونایتد را به مقصد کریستال پالاس ترک کرد.

به گزارش فوتبالی، هندرسون در نهایت پس از 12 سال حضور در اولدترافورد که البته منجر به تنها 29 بازی برای تیم اصلی شد، شیاطین سرخ را ترک کرد.

هندرسون در اواخر فصل 21-2020 چندین بازی فرصت حضور در دروازه شیاطین سرخ و گرفتن جای دخیا را پیدا کرد اما دوباره در ادامه فصل جای خود را به دروازه بان اسپانیایی سابق شیاطین سرخ داد.

هندرسون پس از انتقال قرضی اش به ناتینگهام فارست در فصل گذشته، اعلام کرد که دوران حضورش در یونایتد به پایان رسیده است. او که در ابتدای این فصل نیز، پس از اونانا، گزینه دوم دروازه منچستر یونایتد به شمار می‌رفت، حالا به طور دائم به کریستال پالاس پیوسته است.

کریستال پالاس در ازای هندرسون، 20 میلیون پوند به منچستر یونایتد خواهد پرداخت. فارست در ابتدا به خدمت گیری دوباره او علاقه مند بود اما در انتها این عقاب‌ها بودند که هندرسون را به خدمت گرفتند. هندرسون حالا باید برای قرار گیری در ترکیب این تیم، با سم جانستون، دروازه بان ملی پوش انگلیسی پالاس رقابت کند.

او پس از پیوستن به تیم لندنی در مصاحبه با سایت رسمی این تیم گفت:" من از بودن در اینجا، بسیار خوشحال و هیجان زده ام. نمی‌توانم برای شروع صبر کنم. این باشگاه طرفدارانی فوق‌العاده و بازیکنان خوب بسیاری که تشنه موفقیت هستند دارد. اینجا چیز خاصی در حال ساخته شدن است و من واقعا می‌خواهم عضوی از آن باشم."

2102