توافق بایرن مونیخ و لیورپول بر سر هافبک مدنظر کلوپ

توافق بایرن مونیخ و لیورپول بر سر هافبک مدنظر کلوپ

پایگاه خبری فوتبالی – لیورپول بر سر مبلغ 40 میلیون یورو برای جذب رایان گراونبرخ، با بایرن مونیخ به توافق رسید.

به گزارش فوتبالی، این هافبک 21 ساله قرار است به لیورپول برود تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تابستان در روز جمعه، در تست‌های پزشکی این تیم شرکت کند. منچستر یونایتد نیز اقداماتی را برای جذب گراونبرخ در اوایل تابستان انجام داد اما این لیورپول بوده است که در آخرین فرصت‌های موجود، پس از مذاکره کلوپ و بازیکن، برای جذب این هافبک هلندی اقدام کرده است.

گراونبرخ تابستان گذشته با مبلغ 18.5 میلیون یورو از آژاکس به بایرن پیوست اما موفق نشد تا جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی این تیم آلمانی به دست بیاورد. پس از اینکه در فصل گذشته تنها 5 بار بازی را از ابتدا برای بایرن مونیخ آغاز کرد، اوایل تابستان اعلام کرد که در صورت ادامه دار بودن این شرایط، مایل به جدایی خواهد بود. بایرن مونیخ در این فصل بوندسلیگا دو بازی انجام داده و تنها در آخرین بازی و به عنوان یار تعویضی، فرصت بازی به گراونبرخ رسیده است.

کلوپ پس از خانه تکانی بزرگی که در ترکیب تیمش رخ داد، سه هافبک جدید شامل سوبوسلای،مک آلیستر و اندو را به ترکیب تیمش اضافه کرد اما به نظر این سه نفر هم برای برنامه‌های او کافی نبوده اند و گراونبرخ جدیدترین عضو خط میانی قرمزها خواهد بود.

2102