خشم هواداران: چرا داور به مسی به خاطر فریبکاری کارت زرد نداد؟

خشم هواداران: چرا داور به مسی به خاطر فریبکاری کارت زرد نداد؟

پایگاه خبری فوتبالی - برخی هواداران خشمگین در فضای مجازی اعتقاد دارند که لیونل مسی باید به علت جا به جا کردن توپ در زمان ضربه ایستگاهی در بازی اینتر میامی و نشویل باید از داور کارت زرد می گرفته است.

به گزارش فوتبالی، اینتر میامی و نشویل بامداد پنجشنبه در مسابقات لیگ آمریکا به مصاف هم رفتند. دو تیم پیش از این در لیگزکاپ به مصاف هم رفته بودند که در آن زمان تیم مسی توانسته بود بر حریف غلبه کند و نشویل در بازی امروز به شدت به دنبال انتقام بود.  دیدار دو تیم اما برنده ای نداشت و این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

مسی در این بازی یک پاس جادویی به جوردی آلبا داد تا بهترین لحظه بازی را رقم بزند اما نتوانست باعث پیروزی اینتر میامی شود.  البته پاس مسی تنها لحظه ای نبود که در فضای مجازی مورد استفاده قرار گرفت بلکه کلک تکراری مسی برای جا به جا کردن توپ در ضربه ایستگاهی، با خشم هواداران در فضای مجازی همراه شده است.

در حالی که اینتر میامی صاحب ضربه آزادی شده بود، مسی سعی کرد که از  حواس پرتی داور استفاده کند و محل توپ را عوض کند تا راحت تر ضربه بزند و صاحب زاویه بهتری شود.  داور اما از کلک مسی خبردار شد و به او گفت که توپ را به محل اصلی خود برگرداند. مسی اما دوباره محل توپ را عوض کرد و بعد از آن ضربه را زد.  کلک مسی نتیجه ای نداشت و نتوانست گل یا پاس گل بدهد اما هواداران در فضای مجازی از فریبکاری این بازیکن عصبانی هستند و از نظرشان داور باید به او کارت زرد نشان می داده است.

یک کاربر نوشته است:" مسی کارت زرد نگرفت، عجیب است. اما وقتی رونالدو گل می زند، داور بازی گلی که از هر نظر سالم بوده را مردود می کند." دیگری نوشته است:" آن قدر این کار را زیاد تکرار کرده که شرم آور است. به خاطر این عادت تکراری باید به او کارت زرد داده می شد."  و دیگری نوشته است:" چقدر مسی بی حیا است!"

4125