پیام غیرمستقیم صلاح در مورد پیوستن به الاتحاد؟

پیام غیرمستقیم صلاح در مورد پیوستن به الاتحاد؟

پایگاه خبری فوتبالی - محمد صلاح مهاجم مصری لیورپول، آتش شایعات در مورد انتقالش به الاتحاد عربستان را با پستی جدید در صفحه اینستاگرامش داغ تر کرد.

به گزارش فوتبالی، صلاح 31 ساله با پیشنهادی جدی از جانب الاتحاد عربستان مواجه شده و این تیم حاضر شده تا برای خرید او، 140 میلیون یورو بپردازد. در واقع صلاح در دنیای عرب خیلی محبوب است و الاتحاد می خواهد با حضور زوج او و بنزما صاحب یکی از مخوف ترین خط حمله های فوتبال دنیا شود. پنجره نقل و انتقالات در فوتبال عربستان یک ماه دیگر باز است هر چند که اگر لیورپول بخواهد صلاح را بفروشد، باید در ساعات آینده خرید جایگزین او را نهایی کند چون پنجره نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا فردا شب بسته می شود. 

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول شایعات در مورد جدایی صلاح را تکذیب کرده است و رامی عباس عیسی وکیل این بازیکن اخیرا گفته بود که این مهاجم روی تیم قرمزپوش تمرکز دارد.

صلاح اما با استوری جدیدش در اینستاگرام خبرساز شده است. در حقیقت او تصویری از دکتر جو دیسپنزا، دانشمند و نویسنده منتشر کرده است.  این تصویر مربوط به حضور دیسپنزا در پادکست "جی شتی" در مورد نحوه رسیدن به موفقیت صحبت می شود.  دیسپنزا در این پادکست می گوید:" خیلی از افراد، اراده آزاد خود را از دست می دهند."

برخی تصور می کنند که صلاح با این پیام اینستاگرامی می خواهد بگوید که بر خلاف میل قلبی خود قرار است که به عربستان برود. 

4125