بایرن مونیخ به دنبال جذب هافبک فولام

بایرن مونیخ به دنبال جذب هافبک فولام

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه بایرن مونیخ قصد دارد یک هافبک پرتغالی را به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی ، باشگاه بایرن مونیخ در نظر دارد قبل از بسته شدن زمان پنجره نقل‌ و انتقالات تابستانی اروپا جاری یک بازیکن دیگر در خط هافبک به تیم خود زیر نظر توماس توخل اضافه کند. به نظر میرسد ابن بازیکن در پست هافبک دفاعی خواهد بود. بر اساس گزارش بیلد آلمان؛ سران باشگاه بایرن مونیخ که پیش از برای تقویت تیم خود در پست هافبک دفاعی چشم به جذب دکلان رایس و اورلین شوامنی بازیکنان وستهام و رئال مادرید داشتند ، در حال حاضر با توجه ناکامی در جذب آنها نظر خود را به سمت جذب ژوائو پالینیا معطوف کرده اند.

 توماس توخل سرمربی بایرن علاقه زیادی به این هافبک ملی پوش پرتغالی دارد و در حال برنامه‌ریزی برای ارائه پیشنهادی رسمی به باشگاه فولام برای جذب این هافبک ملی پوش سابق اسپورتینگ لیسبون است. طبق آخرین اخبار باشگاه فولام روی هافبک دفاعی پرتغالی خود 70 میلیون یورو قیمت گذاری کرده است. در صورتی که بایرن مونیخ موفق به جذب ژوائو پالینیا شود، اجازه جدایی رایان گرافنبرخ را صادر خواهد کرد، این در حالی است که این هافبک هلندی مورد توجه باشگاه های انگلیسی لیورپول و منچستر یونایتد قرار دارد.

پالینیای 28 ساله که سابقه بازی در تیم‌های اسپورتینگ لیسبون و براگا را در کارنامه حرفه‌ای‌اش دارد، تابستان گذشته به فولام پیوست و در 43 بازی که برای این تیم به میدان رفته، 5 گل هم به ثمر رسانده است و تا سال 2027 با این باشگاه لندنی قرارداد دارد.

۱۰۰۹