انتخاب هافبک بایرن مونیخ بین کلوپ و تن هاخ مشخص شد

انتخاب هافبک بایرن مونیخ بین کلوپ و تن هاخ مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی – رایان گراونبرخ، انتقال به لیورپول را به منچستر یونایتد ترجیح می‌دهد و حالا مذاکرات بین بایرن مونیخ و لیورپول شروع شده است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن هلندی که پس از انتقال 18.5 میلیون یورویی اش از آژآکس به بایرن مونیخ در سال گذشته، در به دست آوردن جایگاهی در ترکیب باواریایی‌ها ناموفق بود، خواهان جدایی از این تیم پیش از روز جمعه است. 

هم لیورپول و هم منچستر یونایتد، در این تابستان با نمایندگان گراونبرخ ارتباط گرفته اند اما تا به حال پیشنهادی از سوی این دو تیم بزرگ انگلیسی برای او به بایرن مونیخ ارسال نشده است و بایرن مونیخ نیز در ابتدا به فکر حفظ هافبک هلندی خود بود.

حالا به نقل از اتلتیک، لیورپول مذاکراتی را برای جذب گراونبرخ با بایرن مونیخ آغاز کرده است و بحث بر سر قیمت این معامله ادامه دارد. گفته می‌شود که لیورپول بر روی انتقالی دائمی کار می‌کند و بایرن هم با این موضوع مشکلی ندارد زیرا می‌تواند جایگزینی برای او جذب کند.

بنابر گزارش‌ها، خود این هافبک هلندی، انتقال به لیورپول را به منچستر یونایتد ترجیح می‌دهد. گراونبرخ سابقه همکاری با تن هاخ را در تیم آژاکس دارد اما به نظر می‌رسد که کلوپ، از تحسین کنندگان این بازیکن است.

باید دید که با توجه فرصت بسیار کمی که تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تابستان در روز جمعه وجود دارد، نتیجه این مذاکرات به کجا ختم خواهد شد.

2102