نقل و انتقالات لیورپول/ علاقه الاتحاد به کوناته؛ پالاسیوس و باکایوکو در رادار قرمزها

نقل و انتقالات لیورپول/ علاقه الاتحاد به کوناته؛ پالاسیوس و باکایوکو در رادار قرمزها

ایگاه خبری فوتبالی – با توجه به زمان کمی که تا پایان پنجره نقل و انتقالاتی تابستان باقی مانده است، تمام تیم‌ها به شدت درگیر بررسی گزینه‌های مد نظر ورودی و خروجی خود هستند و لیورپول نیز از این قضیه مستثنی نیست.

به گزارش فوتبالی، باهم چند خبر نقل و انتقالاتی مهم باشگاه لیورپول را بررسی خواهیم کرد:


 به نقل از RMC، الاتحاد به جذب ابراهیما کوناته، مدافعه تیم لیورپول علاقه مند است و می‌خواهد تا برای جذب او اقدام کند. این بازیکن فرانسوی، تابستان گذشته به لیورپول پیوست اما توانسته تاثیر سریعی را در این تیم بگذارد. به نظر می‌رسد که الاتحاد با توجه به مورد هدف قرار دادن دو بازیکن دیگر لیورپول، یعنی محمد صلاح و جو گومز، حساب ویژه ای بر روی بازیکنان این تیم باز کرده است. گزارش‌ها نشان از عدم تمایل لیورپول به فروش کوناته یا گومز دارد و یورگن کلوپ پیش‌تر اعلام کرده بود که این دو بازیکن جزو برنامه‌هایش هستند؛ علاوه بر این، گفته می‌شود که خود بازیکن نیز پیشنهاد این تیم را رد کرده است اما این موضوع، تیم سعودی را دلسرد نکرده است.

به نقل از اتلتیک، لیورپول همچنان به دنبال جذب یک هافبک جدید است و حالا به جذب پالاسیوس، هافبک بایرلورکوزن است. این هافبک 24 ساله، بخش مهمی از برنامه‌های ژابی آلونسو برای آینده است و به همین دلیل بعید است که تیم آلمانی حاضر به فروش او بشود، هرچند گزارش‌ها حاکی از این هستند که ممکن است پیشنهادی که به اندازه کافی بزرگ باشد، آن‌ها را وسوسه کند. همچنین عنوان شده است که قرمزها تنها تیم علاقه مند به پالاسیوس نیستند و یونایتد نیز این هافبک آرژانتینی را زیر نظر دارد.

به نقل از فوتبال اینسایدر، لیورپول در رقابت جذب یوهان بوکایوکو، بازیکن پی اس وی آیندهوون، به اورتون، کریستال پالاس و برنلی پیوسته است. این بازیکن 20 ساله در این تابستان توجه‌های زیادی را به خود جلب کرده است اما تا به حال تیمی پیشنهادی که به ارزش گذاری تیم هلندی نزدیک باشد برای او ارسال نکرده است و آن‌ها تا به حال دو پیشنهاد 17 میلیون پوندی تیم‌های علاقه مند را رد کرده اند اما تیم‌های دیگری به این وینگر بلژیکی علاقه مند شده اند و لیورپول نیز که او را زیر نظر دارد، هنوز پیشنهادی رسمی به آیندهوون ارسال نکرده است و منتظر است تا در صورت ایجاد شدن فرصتی مناسب در فاصله کمی که تا پایان پنجره نقل و انتقالاتی باقی مانده است، شانس خود را برای جذب بوکایوکو امتحان کند.

2102