مشخص شدن گزینه بایرن مونیخ برای جانشینی پاوارد

مشخص شدن گزینه بایرن مونیخ برای جانشینی پاوارد

پایگاه خبری فوتبالی - اسکای اسپورت ایتالیا گزارش داده است که بایرن مونیخ در مسیر جذب پیر کالولو مدافع میلان قرار دارد و در نظر دارند که این بازیکن را برای جانشینی بنجامین پاوارد به خدمت بگیرند که راهی اینتر می شود.

به گزارش فوتبالی، نراتزوری ها برای خرید مدافع بایرن مونیخ به توافق رسیده اند. توخل به مدیران بایرن اعلام کرده که در صورت جدایی پاوارد باید برای او جانشین بخرند. مربی آلمانی در کنفرانس مطبوعاتی روز یکشنبه نیز به ضوررت خرید مدافع، اشاره کرده بود. 

گاتزتا دلوا اسپورت مدعی شده بود که بایرن مونیخ به خرید چالوبا از چلسی فکر می کند چرا که توخل از دوران حضورش در استمفوردبریج، این بازیکن را می شناسد اما به نظر می رسد که در حال حاضر کالولو به گزینه اصلی بایرن مونیخ تبدیل شده است. 

کالولو، مدافعی 23 ساله و فرانسوی است که قابلیت حضور در پست های مختلف خط دفاعی را دارد. این بازیکن با روسونری ها قراردادی بلندمدت دارد و میلان برای فروش او حداقل 30 میلیون یورو خواهد خواست. در حقیقت میلان به هیچ وجه نمی خواهد برای فروش بازیکن سابق لیون تخفیف بدهد. روسونری ها در سال 2020 برای خرید کالولو یک میلیون یورو پرداختند و حالا می خواهند که سود خوبی از فروش او کسب کنند. کالولو در دو بازی اول میلان در این فصل، نیمکت نشین بوده است چرا که داویده کالابریا در پست دفاع راست و مالیک تیاو در پست دفاع میانی به او ترجیح داده شده اند.

4125