یک ستاره دیگر از پی‌اس‌جی در راه خاورمیانه

یک ستاره دیگر از پی‌اس‌جی در راه خاورمیانه

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که دوران یازده ساله مارکو وراتی در پاریسن ژرمن رو به اتمام است و باشگاه فرانسوی با فروش او به العربی قطر به توافق رسیده. 

به گزارش فوتبالی، لوئیز انریکه سرمربی اسپانیایی جدید پاریسن ژرمن در حال ایجاد انقلاب در رختکن این باشگاه است و حالا به گزارش فوت مرکاتو، سرمربی سابق بارسلونا می خواهد از شر یکی از قدیمی ترین بازیکنان حال حاضر پاریسن ژرمن خلاص شود و این در حالی است که مارکو وراتی تنها چند ماه قبل قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد، اما با این حال، او جایی در نقشه های لوئیز انریکه ندارد و برای اولین بار در ده سال اخیر، قرار است در جایی غیر از پاریسن ژرمن توپ بزند.

به نقل از سایت گل، وراتی قرار است به زودی به جمع بازیکنان بزرگی تبدیل شود که به خاورمیانه می رود. پاریسن ژرمن در این تابستان، دو بازیکن مهم خود یعنی نیمار و لیونل مسی را به ترتیب به الهلال عربستان و اینتر میامی داده و بازیکنانی همچون رناتو سانچز، لئاندرو پارادس و ژاوی سیمونز نیز از این باشگاه جدا شده اند. لوئیز انریکه در تلاش است تا تیمی بسازد که بتواند در اینده ای نزدیک به قهرمانی چمپیونز لیگ برسد و رویای ناصر الخلیفی، جامه عمل بپوشاند.

4416