سنگربان شیاطین سرخ در آستانه انتقال به تیم لندنی

سنگربان شیاطین سرخ در آستانه انتقال به تیم لندنی

پایگاه خبری فوتبالی – دین هندرسون، دروازه بان منچستر یونایتد، برای تکمیل انتقال 20 میلیون پوندی اش به کریستال پالاس، در تست‌های پزشکی این تیم شرکت خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، این دروازه بان 26 ساله، پس از اینکه برای حضور در دروازه منچستر یونایتد مغلوب دخیا شد، فصل گذشته را به شکل قرضی در ناتینگهام فارست حضور داشت و پیش از اینکه جایگاه خود را به کیلور ناواس که در ژانویه به این تیم‌ آمد ببازد، 18 بار در چارچوب دروازه فارست قرار گرفت. نه هندرسون و نه ناواس، به طور دائم به ناتینگهام فارست نپیوستند و استیو کوپر، سرمربی این تیم، در نهایت تصمیم گرفت تا مت ترنر، دروازه بان آمریکایی آرسنال را به عنوان شماره 1 جدید تیم خود جذب کند. 

منچستر یونایتد نیز از طرف دیگر، پس از قطع همکاری با دخیا پس از 12 سال، آندره اونانا را جذب کرد تا هندرسون دوباره از شرایط خود در این تیم ناراضی باشد.

هفته گذشته، صحبت‌هایی بین منچستر یونایتد و کریستال پالاس شکل گرفت و با توجه به میل شدید هندرسون برای شماره 1 بودن در تیم خود، او حالا برای شرکت در تست‌های پزشکی این تیم لندنی شرکت خواهد کرد تا انتقال توافق شده بین دو تیم به ارزش 15 میلیون پوند به علاوه 5 میلیون بندهای اضافی، به سرانجام برسد. گفته می‌شود که به هندرسون این ضمانت داده شده که در آینده، سنگربان اصلی تیم خواهد بود اما باید در ابتدا برای کسب این جایگاه با سم جانستون، که عملکرد خوبی در چند بازی ابتدایی لیگ برتر انگلیس داشته است، مبارزه کند.

2102