بایرن به دنبال جانشین پاوارد

بایرن به دنبال جانشین پاوارد

پایگاه خبری فوتبالی- توماس توخل سرمربی آلمانی بایرن مونیخ می گوید اجازه جدایی پاوارد به خرید جایگزین او بستگی دارد.

به گزارش فوتبالی، درحالی که از  لوتشارل گیرترویدا جدیدترین گزینه مورد علاقه بایرن برای جایگزینی بنجامین پاوارد نام برده می‌شود با بند آزادسازی 40 میلیون یورویی گزارش شده، بایرن همچنان در حال بررسی این موضوع است که آیا اقدامی انجام دهد یا خیر که البته به مبلغی که باشگاه برای پاوارد دریافت می کند نیز بستگی دارد. در زمینه بازیکن جایگزین پاوارد نام های دیگری نیز مطرح هستند و در کمال تعجب و طبق ادعای فلورین پلتنبرگ ، چالوبا یکی دیگر از نامزدهای بایرن است. گفته میشود این جون انگلیسی که در چلسی هم شاگرد توخل بوده مشخصاتی را دارد که بایرن به دنبال آن است  و این موضوع باعث شده تا همواره توماس توخل یکی از طرفداران پر و پا قرص دفاع راست 24 ساله باشد.

توماس توخل درباره جدایی پاوارد از بایرن اشاره کرد: "پاوارد از ما درخواست جدایی کرده است ، او را درک میکنم اما ابتدا باید برای جانشینی اش بازیکنی جذب کنیم! این درخواست کمی دیر به دست من رسید و در حال حاضر فکر منافع باشگاه هستم و طبیعی است که فعلا او در تیم باقی خواهد ماند."

گفتنی است پاوارد که سابقه بازی برای اشتوتگارت را هم دارد در رادار باشگاه اینتر قرار گرفته و توافق شخصی هم با این باشگاه شهر میلان داشته و همه چیز به توافق نهایی دو باشگاه آلمانی و ایتالیایی بستگی دارد.

1009