مهاجم سابق آرسنال و منچستر یونایتد در راه اینتر

مهاجم سابق آرسنال و منچستر یونایتد در راه اینتر

پایگاه خبری فوتبالی-  به نقل از فابریزیو رومانو الکسیس سانچز مهاجم شیلیایی سابق نراتزوری به عنوان مهاجم و بازیکن جدید بعد از یک سال دوری به صورت آزاد به اینتر باز خواهد گشت و قرارداد کوتاه مدتی امضا خواهد کرد. گفته میشود این بازیکن فردا جمعه وارد شهر میلان خواهد شد تا در آزمایشات پزشکی باشگاه خود شرکت کند.

به گزارش فوتبالی ، در این رابطه بپه ماروتا، مدیر ورزشی باشگاه اینتر، در مصاحبه اخیرش تایید کرد که الکسیس سانچز آماده بازگشت به این تیم است و در این باره اشاره کرد:" بله، سانچز دوست دارد به اینتر برگردد. الکسیس پیام‌های واضحی برای ما فرستاد و گفت که دوست دارد دوباره به اینتر ملحق شود."

این مهاجم ۳۴ ساله و قدیمی فصل گذشته پر ترکیب تیم المپیک مارسی موفق شد در ۳۵ بازی ۱۴ گل و ۴ پاس گل را به ثبت برساند و بعد از یک دوره افت دوباره نام خود را در فوتبال فرانسه بر سر زبان ها بیندازد تا اینتری ها و شخص اینزاگی برای بازگرداندن وی به تیم آبی و مشکی شهر میلان دست به کار شوند. گفتنی است این بازیکن در آخرین سال حضور خود در اینتر در ۲۷ دیدار آمار ۵ گل و ۲ پاس گل را به ثبت رساند تا حالا بعد از یکسال دوباره پیراهن افعی ها را در صورت موفق بودن آزمایشات پزشکی دوباره به تن کند.

۱۰۰۹