دو تیم انگلیسی به دنبال جذب مهاجم بارسلونا

دو تیم انگلیسی به دنبال جذب مهاجم بارسلونا

پایگاهخبری فوتبالی - آنسو فاتی در روز های پایانی پنجره تابستانی نقل و انتقالات مشتری هایی پیدا کرده است و باید دید که اوضاع برای او به چه شکل پیش می رود و در نهایت در بارسلونا می ماند یا این که این تیم را ترک می کند.

به گزارش فوتبالی، مصدومیت های زیاد مشکل بزرگ آنسو فاتی در بارسلونا بوده است. این بازیکن به عنوان جانشین مسی در شروع کار خود شناخته می شد اما در ادامه کار اوضاع برای او به هم ریخت و با مصدومیت های زیاد و همچنین عملکرد ضعیفی که داشت، تبدیل به بازیکنی شد که به طور کامل از ترکیب بارسلونا کنار رفت و از سوی دیگر ژاوی هم اعتقادش را به او از دست داد.

به گفته ال چیرینگیتو، در حال حاضر تاتنهام و استون ویلا دو تیم انگلیسی هستند که تا پایان ماه اوت به دنبال جذب آنسو فاتی هستند. البته جذب فاتی به این آسانی ها هم نخواهد بود چرا که بارسلونا به رقمی زیر 50 میلیون یورو راضی نخواهد شد. از سوی دیگر قیمت بازار آنسو فاتی حدود 35 میلیون یورو است و تیم های انگلیسی هم با همین قیمت به دنبال جذب فاتی هستند و همین قضیه می تواند یک مانع بزرگ در راه به فروش رسیدن فاتی باشد. بارسلونا اوضاع مالی خوبی ندارد و شرایطش به شکلی نیست که برای فروش بازیکنانش تخفیف بدهد.

1471