چلسی مشکلی با مبلغ درخواستی آرسنال برای بالوگان ندارد

چلسی مشکلی با مبلغ درخواستی آرسنال برای بالوگان ندارد

پایگاه خبری فوتبالی – فولارین بالوگان مشکلی برای پیوستن به چلسی ندارد و در صورت توافق دو تیم به رقیب لندنی آرسنال خواهد پیوست.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن جوان آمریکایی، پس از دوره قرضی موفقی که فصل گذشته در لوشامپیونه گذراند، به شدت به دنبال بازی حضور مستمر در ترکیب اصلی تیم آینده خودش است. بالوگان فصل گذشته در 37 بازی، 21 بار در لیگ فرانسه گلزنی کرد که باعث جذب مشتریان بسیاری برای او شده است. ترجیح این بازیکن، ماندن در ورزشگاه امارات است اما برای حضور در ترکیب اصلی توپچی‌ها، پشت سرگابریل ژسوس و ادی انکتیا قرار دارد. به همین دلیل، بالوگان خواهان جدایی از آرسنال شده و آرسنال نیز برچسب 50 میلیون پوندی بر روی ستاره جوان خود نهاده است. این مبلغ تیم پرخرج چلسی را از جذب او دلسرد نکرده است و آبی‌های لندن از رقیب دیرینه خود درباره امکان جذب بالوگان پرس و جو کرده اند. 

دو تیم لندنی پیشتر معامله ای را با انتقال 60 میلیون پوندی هاورتز به آرسنال، به سرانجام رسانده اند و حالا به نقل از ایونینگ استاندارد، بالوگان آماده انتقال به استمفورد بریج است. انکونکو برای ماه‌ها به دلیل مصدومیت از ترکیب چلسی دور خواهد بود و این مسئله فشار را بر روی نیکولاس جکسون، مهاجم تازه وارد چلسی بیشتر کرده است، در حالی که چلسی تا به اینجای کار در دو بازی ابتدایی لیگ، تنها دو بار موفق به گلزنی شده است.

2102