عکس؛ وقتی خرید جدید النصر، در لالیگا با رونالدو روبرو شد

عکس؛ وقتی خرید جدید النصر، در لالیگا با رونالدو روبرو شد

پایگاه خبری فوتبالی - آیمریک لاپورت در حال حاضر در یک قدمی پیوستن به النصر عربستان است و فابریزیو رومانو مدعی شده است که این انتقال نهایی شده است و اکنون تنها اعلام رسمی آن باقی مانده است.

به گزارش فوتبالی، آیمریک لاپورت قرار است از منچستر سیتی راهی النصر عربستان شود اما این بازیکن پیش تر در تیم اتلتیک بیلبائو و در رقابت های لالیگا حضور داشته است. لاپورت هم‌تیمی جدید کریستیانو رونالدو است. رونالدو و لاپورت اما قبلا در رقابت های لالیگا با هم روبرو شده اند و رقیب هم بوده اند.

کریستیانو رونالدو بین سال های 2009 تا 2018 در رئال مادرید توپ زده است. از سوی دیگر آیمریک لاپورت که محصول آکادمی باشگاه اتلتیک بیلبائو است، از سال 2012 به تیم اصلی اتلتیک بیلبائو رسیده است و کم کم در این باشگاه رشد کرد و در ترکیب اصلی آن قرار گرفت.

لاپورت در نهایت توجه باشگاه های بزرگ اروپایی مثل منچسترسیتی را به خود جلب کرد و در تابستان 2018 راهی منچستر سیتی شد. در حقیقت او در همان تابستانی به منچستر سیتی رفت که کریستیانو رونالدو هم در آن رئال مادرید را ترک کرد و راهی یوونتوس شد. لاپورت و رونالدو تقریبا همزمان لالیگا را ترک کردند و اکنون در النصر عربستان هم‌تیمی می شوند.

1471