توافق منچستر سیتی با رن برای جذب وینگر 65 میلیونی

توافق منچستر سیتی با رن برای جذب وینگر 65 میلیونی

پایگاه خبری فوتبالی – منچستر سیتی برای جذب جرمی دوکو، با تیم رن فرانسه به توافق رسید.

به گزارش فوتبالی، دوکو اخیرا باشگاه رن را از علاقه خود به پیوستن به تیم منچستر سیتی، مطلع کرد و در بازی اول این تیم در لوشامپیونه نیز حضور نداشت. پیشنهاد 65 میلیون یورویی به علاوه بندهای اضافی سیتی برای دوکو مورد قبول رن قرار گرفته و توافقات شخصی با بازیکن نیز به دست آمده است و تست‌های پزشکی به زودی انجام خواهد شد. چلسی و وستهم نیز به این بازیکن 21 ساله علاقه مند بودند اما خود او تنها پیوستن به جمع شاگردان گواردیولا را مد نظر داشت. 

سرمربی رن درباره غیبت دوکو در بازی برابر لانس صریح بود و گفت:" اگر او در حالی که هفته پیش بهترین بازیکن ما بود، در بازی امروز غایب بوده است، من نتیجه گیری از این موضوع را به عهده خود شما می‌گذارم."

دوکو به عنوان جایگزین محرز که پیش‌‌تر به مقصد الاهلی از جمع سیتیزن‌ها جدا شده بود، به ورزشگاه اتحاد خواهد آمد. این بازیکن بلژیکی همچنین پس از مصدومیت طولانی مدت اخیر کوین دی بروینه، جان تازه ای به ترکیب گواردیولا خواهد بخشید.

اگر همه چیز بر طبق برنامه پیش برود و تست‌های پزشکی با موفقیت به اتمام برسد، دوکو به زودی بازیکن سیتی خواهد بود و پس از زوج کروات این تیم یعنی کواچیچ و گواردیول، به سومین خرید من سیتی در این تابستان تبدیل خواهد شد.

2102