طعنه دوباره مدیر اینتر به لوکاکو

طعنه دوباره مدیر اینتر به لوکاکو

پایگاه خبری فوتبالی - جوزپه ماروتا مدیر ارشد باشگاه اینتر دوباره اذعان کرد که خیلی از رفتار روملو لوکاکو ناراحت شده و این مهاجم بلژیکی همه را ناامید کرده است. 

به گزارش فوتبالی، روملو لوکاکو پس از به اوج رسیدن در اینتر زیر نظر آنتونیو کونته تصمیم گرفت به چلسی بازگردد، اما اصلاً شرایط به وفق مرادش  در استمفورد بریج پیش نرفت و بعد از یک فصل ناکامی و سرافکندگی، با انتقال قرضی به اینتر بازگشت. او توانست با اینتر زیر نظر سیمونه اینزاگی به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد، اما در آن جا با نتیجه 1-0 مغلوب منچسترسیتی شد. در حالی که نراتزوری تمایل داشت لوکاکو را دوباره به صورت قرضی بازگرداند، اما خبر رسید که این مهاجم بلژیکی به صورت مخفیانه در حال مذاکره با یوونتوس است که باعث شد تمامی درهای بازگشتش به نراتزوری به روی او بسته شود.

به نقل از سایت گل، ماروتا راجع به پروژه خرید لوکاکو گفت: "در بازار اهدافی هستند که شما فکر می کنید که می توانید آن ها بگیرید، اما در نهایت این اتفاق رخ نمی دهد. فقط می توانم بگویم که لوکاکو همه را ناامید کرد. نمی دانم او کجا خواهد رفت و گزینه های زیادی برایش باقی نمانده. فکر نمی کنم او به ایتالیا برگردد، چون فقط 10 روز تا پایان پنجره نقل و انتقالاتی باقی مانده."

4416