تصمیم عجیب الاتحاد: بیرون کردن بازیکن 30 میلیونی تنها بعد از یک ماه!

تصمیم عجیب الاتحاد: بیرون کردن بازیکن 30 میلیونی تنها بعد از یک ماه!

پایگاه خبری فوتبالی - الاتحاد عربستان در این تابستان شمار زیادی از ستارگان سرشناس فوتبال اروپا را به خدمت گرفته است.

به گزارش فوتبالی، ژوتا بازیکن 24 ساله پرتغالی یک ماه پیش از سلتیک گلاسکو راهی الاتحاد عربستان شد تا هم تیمی ستارگانی نظیر کریم بنزما، انگولو کانته و فابینیو شود. الاتحاد برای خرید این بازیکن ، 30 میلیون یورو پرداخت اما به نظر می رسد که این بازیکن تنها یک ماه بعد از انتقالش در مسیر خروج قرار دارد!

در حقیقت رسانه های عربستانی گزارش داده اند که هواداران و مدیران الاتحاد از این که این بازیکن "بدون برچسب یک ستاره" خریده شده دلخور هستند و به همین خاطر درها به روی خروج این بازیکن از تیم نونو اسپیریتو سانتو باز شده است. الاتحاد در حال حاضر تمرکز خود را روی خرید محمد صلاح ستاره مصری لیورپول گذاشته است هر چند که کار آسانی پیش رو ندارند.

التحاد در شروع لیگ عربستان توانست الرائد را با نتیجه سه بر صفر شکست بدهد اما هواداران این تیم از عملکرد باشگاهشان در بازار نقل و انتقالات راضی نیستند. الاتحاد در فصل گذشته به قهرمانی لیگ رسید و حالا روزنامه "الشرق الاوسط" گزارش داده است که  هواداران این تیم خواستار خریدهای بهتری هستند. 

این جو باعث شده تا مدیران الاتحاد تصمیم بگیرند که ژوتا را از تیمشان بیرون کنند. مارسلو گروهه برزیلی وطارق حمد مصری دیگر بازیکنانی هستند که در مسیر ترک الاتحاد هستند که دومی با الوحده به توافق رسیده است!

4125