خشم سرمربی پورتو از مدیران تیمش؛ کونسیسائو در آستانه استعفا

خشم سرمربی پورتو از مدیران تیمش؛ کونسیسائو در آستانه استعفا

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو به شدت از عملکرد مدیران تیمش عصبانی است و به گفته رسانه های پرتغال، در آستانه استعفا قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، یکی از نزدیکان کونسیسائو به نشریه رکورد اعلام کرده است که این مربی از عملکرد مدیران تیمش در بازار نقل و انتقالات عصبانی است و حتی تهدید به استعفا کرده هر چند که در حال حاضر، احتمال جدایی او جدی نیست. 

در حقیقت کونسیسائو از فروش اوتاویو به النصر و جذب ژائو موتینیو اصلا راضی نیست و تصور می کند که مدیران تیمش عملکرد خوبی در بازار نقل و انتقالات نداشته اند.

سرمربی پورتو حساب ویژه ای روی اوتاویو برای فصل جاری انجام داده بود اما ناگهان مدیران تیمش به او اعلام کردند که این بازیکن راهی النصر می شود و به جای او ژائو موتینیو خریده اند آن هم در حالی که کونسیسائو هرگز به این بازیکن علاقه نداشت. 

در هر صورت به نظر می رسد که کونسیسائو فعلا چاره ای جز این ندارد که با شرایط کنار بیاید. این مربی در این تابستان با پیشنهاد اغواکننده ای از جانب الهلال مواجه شد اما ترجیح داد که در فوتبال اروپا بماند و حالا باید تلاش کند تا در تیمی به موفقیت برسد که فعلا از نظر عملکرد نقل و انتقالاتی نتوانسته رضایتش را جلب کند.

4125