مسی رکورددار فتح جام در تاریخ فوتبال شد

مسی رکورددار فتح جام در تاریخ فوتبال شد

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی به همراه اینتر میامی موفق شد در رقابت های لیگزکاپ آمریکا به قهرمانی برسد و به این ترتیب از زمان رفتنش به فوتبال آمریکا، اولین جام خود را در این کشور و به همراه اینتر میامی به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، اینترمیامی در فینال رقابت های لیگز کاپ مقابل نشویل به پیروزی رسید. این بازی در نود دقیقه با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و در ضربات پنالتی یاران مسی موفق شدند با نتیجه 10 بر 9 به پیروزی برسند.

لیونل مسی با قهرمانی در رقابت های لیگز کاپ به تعداد 44 جام در دوران حرفه ای خود رسید و به این ترتیب رکورد دار فتح جام در تاریخ فوتبال شد. نفر قبلی دنی آلوز بود که موفق شده بود 43 جام در تاریخ فوتبال ببرد و پر افتخار ترین بازیکن تاریخ فوتبال باشد اما اکنون لیونل مسی از او عبور کرده است و تبدیل به پر افتخار ترین بازیکن تاریخ فوتبال از لحاظ فتح جام شده است. مسی از سال 2004 تاکنون این جام ها را به همراه بارسلونا، پاریسن ژرمن، تیم ملی آرژانتین و اینتر میامی به دست آورده است.

مسی این رکورد را هم به نام خود ثبت کرد و باید نشست و دید که آیا روزی بازیکنی وارد دنیای فوتبال می شود که بتواند رکورد های لئو مسی را جا به جا کند یا خیر.

1470